PÅ FLYTTEFOT

Skulle vel egentlig lagt meg for å sove for lenge siden, men her sitter jeg fremdeles. Grunnen(e) er enkle: savn, hodepine og pluss at ingen fortalte meg at jeg måtte ha med meg dyne og pute internat?! Så i natt skal jeg sove i bare sengetøyet, frem til jeg får kjøpt det i morgen. Regner med noen søvnløse netter, men en dyne og pute, må jeg hvertfall ha for litt bedre søvn..

I morgen starter jeg på ny skole for min del hvertfall, kjenner ingen her. Eller veit hvem et par er, men det er ikke sånn at jeg akkurat går bort og sier: “Hei, vil dere henge med meg eller?”. Nei det er overhode ikke min greie..
Ny skole, nye folk= nye muligheter. Blir litt spennende, selv om jeg overhode ikke er vant til å være «hu nye» i klassen.

Savnet etter alle i Hønefoss er stor og kvelden har gått for det meste litt å rydde ut av pikkpakket mitt mens tårene har fosset nedover skinnene. Men jeg skal gi dette en sjanse, jeg gir ikke opp før jeg har prøvd. Jeg har mista så troen på skoleplass i Hønefoss, heldigvis har jeg venner og familie som fortsatt har troen på at dette vil endre seg!

Ønsker dere alle en fin uke, enten det er skole, jobb eller hva det måtte være.

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Ønsker deg masse lykke til på den nye skolen! Du virker som en flott jente som fortjener alt godt. Og husk, man får til det man vil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg