UKENS

MOTIVASJON:

Jeg har så mange gode personer rundt meg som støtter meg så utrolig mye i hverdagen. Og nå som jeg skal flytte har jeg fått kommentarer som “Ann Helen, du er så sterk at dette klarer du med din viljestyrke”, det gir stor motivasjon til å prøve å fullføre dette skoleåret. For dette er jo ikke hva jeg ønsker, å flytte så langt unna. Tårene har trillet som en foss i dag, for hver person jeg har tatt ordentlig hadeklem til..  Men jeg skal prøve, tar ingen avgjørelse før jeg har prøvd!

LÅT:

HØYDEPUNKT:

Gårsdagen var bare så sykt fet, bygdefest her på Ringmoen av alle steder!

INNKJØP:


// Cubus

LÆTTIS:

Var et veldig latterfull kveld i går, for dere veit når de voksne får litt alkohol i blodet blir det mye sprøtt som blir sagt!

BLINKSKUDD:

Hvis dere vil se et ordentlig blinkskudd, må dere legge meg til på snapchat @adalsjenta, og se mamma spille fotball i går.

QUOTE:

.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg