I MIN SKOLESEKK

Skolesekken jeg bruker er den jeg fikk da jeg fikk/kjøpte skolepc-en. Er ikke så glad i å bruke den egentlig, fordi personlig syns jeg den ikke er noe god å ha på. De fleste jentene i klassen bruker veske, men jeg syns skolesekk er bedre for å ha pc og masse bøker i.

♥ Skolepc+ lader

♥ Pennal

♥ Skrivebøker

♥ Postmappe

♥ Ringperm med skilleark

Ellers pleier jeg også ha lærebøker i skolesekken, men de har jeg ikke i sekken til alle døgnets tider.

 

Hva har dere i skolesekken eller skoleveska deres?

 

 

– Ann Helen

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg