LAZY DAYS IS OVER

De late dagene hvor jeg kunne sove lenge, slappe av og være lat dagen lang er på vei mot slutten. I dag stod jeg opp tidlig fordi jeg trodde jeg skulle jobbe, men lørdagssalget som vg-selger starter visstnok ikke før 5. september! Jaja, lov å ta feil. Positive med at jeg stod opp så tidlig var at jeg fikk gjort litt ut av dagen og ble ferdig med ting før jeg tenkte. Var innom et par butikker og kjøpte noen ting jeg trengte før jeg drar på internat i morgen. I tillegg har jeg blitt intervjuet i dag (uheldigvis ikke om bloggen). Foreløpig velger jeg ikke å dele hva intervjuet handler om, men det handler om noe viktig! Intervjuet kommer ut så fort det blir lagt ut på nett eller avis.


Tenkte å ta med en tur bort på “vikerfjelldagen” straks, for i skrivende stund titter jeg ut av vinduet og ser det er ekstremt mye folk der. Senere i kveld skal vi grille litt der, og i tillegg må jeg starte å pakke. For nei, jeg har ikke starta å pakke riktig enda heller. Mye å gjøre i dag, og om du vil følge nærmere med på min dag i dag, legg meg til på snapchat @adalsjenta.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg