HVA VIL DERE LESE OM?

Motivasjonen er stor til å blogge, men derimot inspirasjonen er liten. I tillegg syns det jeg det viktig å høre med dere lesere hva dere ønsker å lese om, for da føler jeg at jeg gjør litt mer nytte av det jeg skriver. Så legg gjerne igjen en kommentar om hva dere ønsker å lese mer om, helst litt spesifikt. Om det er spørsmålsrunder, skole, hverdagen, outfit, mote, skjønnhet, ulike temaer jeg kan ta opp osv.

Jeg liker også veldig godt å lese andres blogger. Så om du har blogg, legg gjerne igjen bloggadressen.

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Jeg syntes generelt det er gøy å lese om/se bilder av hverdagen til folk. Jeg er glad i å lese om/hente inspirasjon rundt trening. spennende og nye oppskrifter. Liker også å se inspirerende bilder (mote, interiør, osv)
      Er første gang jeg datt innom bloggen din nå.. så vet ikke helt hva som passer for deg da men 🙂

    2. Jeg elsker originale oppskrifter 😀 Og masse bilder! Ta gjerne en titt på bloggen min også med det samme 🙂

    3. Du kan skrive om dine favoritter for august eller kanskje en god oppskrift du vet om 🙂 Titt gjerne innom min blogg så kanskje du finner noe inspirasjon 🙂 God kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg