FREDAG

Fredag og endelig helg. Vel.. egentlig trenger jeg ikke å si det, for jeg har jo hatt fri hele uka. Føles som en litt ekstra lang sommerferie i stede.

Besøkte Hønefoss videregående skole, hvor jeg gikk i fjor, for å fikse litt saker og ting. Jeg var også å hilste på de jeg gikk i klasse med i fjor, og de jeg skulle ønske jeg gikk på skole med i år. Syns det er ganske trist å tenke på at jeg ikke har fått noen plass der enda, men jeg krysser fortsatt fingrene i håp om at det endrer seg selv om jeg har sterk tvil.

Denne helgen kommer til å gå til mye pakking og fiksing av ting, sånn at jeg er klar til å flytte på søndag. Kjenner jeg gruer meg en del, men på en måte gleder jeg meg også. Blir spennende og se hvordan det er der, og om jeg faktisk kommer til å bli værende der eller ikke. Jeg er veldig usikker på om jeg faktisk skal slutte og ta et friår eller ikke. En ting er sikkert, jeg skal gi det en sjanse først, før jeg tar noen som helst avgjørelse.

 

 

– Ann Helen

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg