5 TING JEG GLEDER MEG TIL

Skolestart- Skal jeg være helt ærlig så har jeg aldri hatt så stor motivasjon til å starte på skolen igjen. Ikke fordi jeg er lei av sommerferien, og være hjemme å nyte dagene- nei, nettopp fordi jeg vil ha utdanning og jobb en dag jeg også. Jeg savner overhode ikke lekser, innleveringer, fremføringer, sure lærere osv., jeg vil bare ha en utdanning og jobb! Jeg syns det er rart at de fleste vennene mine allerede har startet på skolen og at de jeg egentlig trodde jeg skulle gå i klasse med, starter i morgen. Selv står jeg på venteliste, og starter jeg mest sannsynlig om et par dager. Kjenner det blir godt å vite hvem skole jeg snart skal gå på, og ikke minst hvem klasse!

18års dagen min- Hvem gleder seg vel ikke til å være myndig? Er så sykt lei de kommentarene om at jeg er for liten til alt mulig.. Kun litt over 8 måneder igjen.

Få lappen- Dette må nok være det jeg gleder meg mest til. Ja, jeg føler meg ganske fri med å kunne gjøre overalt med scooteren. Men hallo?! Den går bare i 50km/t, og dessuten blir det kjedelig i lengden å kjøre helt alene kun med musikk i mine ører. Mye gøyere å kunne kjøre rundt og ha noen med seg og snakke med, for ja jeg er avhengig av å være sosial. Og det er mye lettere og mer praktisk og komme seg rundt med en bil!

Flytte for meg selv- Enkelte ganger er jeg så sykt lei av å bo hjemme hos foreldrene mine. Siden da jeg var 15år/16år, har jeg kunnet flyttet for meg selv, men valgt å bo hjemme fremdeles. På en måte liker jeg meg hjemme, men på en annen måte frister det å flytte ut om ikke lenge..  Ender vel med at jeg ikke flytter ut før om et par år, haha!

Sommerferie- Skal vel ikke legge skjul på at jeg savner en ordentlig varm sommer, for det sommerværet vi har hatt i år har ikke vært så mye å skryte av. Men det sommerværet kommer vel mest sannsynlig når vi alle har startet på skolen igjen? Typisk..

 

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Du har en fantastisk glede seg liste der! Veldig viktige ting alle sammen. Jeg husker selv jeg gledet meg til de samme tingene. Friheten når man endelig flytter for seg selv og har bil er jo bare toppen av lykke og det som veldig mange bare går rundt og tenker på. Det at du har sånn et sterkt ønske om ordentlig utdanning og jobb er det dessverre ikke like mange som har høyt på prioriteringslisten. Tommel opp for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg