DAGEN I DAG

Våknet opp rundt halv ti i dag. Sjokkerende til å være meg faktisk,  kanskje jeg skal begynne å normal døgnrytme før skolestart? Det er egentlig ikke helt meg det heller, pleier alltid å drøye det til natta til skolestart. Klarer ikke å fikse døgnrytmen min før.

Mamma skal være borte denne uka, så må nok leke litt husmor om dagen mens Didrik er på jobb. Vaske klær, rydde, vaske, støvsuge og passe huset blir nok hva jeg gjør de neste dagene. Var en liten tur i Hønefoss i dag, føler meg på nye de siste feriedagene mine. Så jeg møtte noen venner og da ble litt shopping på meg (i dag også!). Følte for å unne meg noen nye topper til skolestart, tillegg en ny bukse og noen andre småting.


// Cubus


// Cubus

 

Avsluttet dagen med pizza på kontoret til Martin. Veldig koselig å se han igjen også, siden vi ikke har møttes på noen dager! ♥ 

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Så fine klær! Men jeg lurer på en ting, fikk dere masse bøker og ark første skole dag, eller var det mer info og sånt? Vet liksom ikke helt hva jeg skal ha med i morgen, om jeg kan ha med en liten veske eller om jeg trenger sekk til bøker😃 og når slutter dere? Hadde dere lang skoledag første dagen?

    2. Anonym: Har ikke hatt min første skoledag på vg2 enda. Vi fikk litt ark og en del info, men ingen bøker. Fordi vi først måtte få et kort slik at vi kunne registrere bøkene på oss selv.
      De fleste av oss i fjor hadde bare med oss veske, gjerne lurt å ta med pennal og skrivebok slik at du kan notere eventuelle beskjeder osv. Skoledagen for vg1 elevene varer bare et par timer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg