SISTE FERIEDAG

I dag har det vært siste feriedag for mange av oss. Noen har allerede startet på skolen, mens andre begynner i morgen eller innen denne uka. Uansett hvem klasse du begynner i, eller hvem skole eller linje du  begynner i, vil jeg ønske dere alle sammen lykke til! Jeg håper dere får en kjempebra skoleår, og får mange nye venner og kule opplevelser.

Jeg veit at mange gruer seg til skolestart, og dere kan lese innlegget jeg skrev om det HER. Så husk en ting: ser du noen sittende alene på skolen eller veit om noen som ikke har noen å være med. Gå bort og si hei! La dem henge med deg og ikke steng noen ute. Tenk om det var deg?
Jeg veit selv hvordan det er å grue seg og ikke ha noen rundt seg, og det er virkelig ikke en god følelse..Det er viktig å ta vare på hverandre, alle fortjener å ha noen rundt seg♥

Ønsker alle sammen lykke til ved skolestart, jobb eller hva det måtte være♥

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Lykke til på skolen! Så bra at du tenker på dem rundt deg! Sånne folk burde vi hatt flere av. Ha en fin kveld:)
      Ta gjerne en titt innom bloggen min

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg