FORBEDRER SEG TIL SOMMEREN 2016

Stadig vekk leser jeg om folk som ha begynt å trene seg opp til “sommerkroppen 2016”, og jeg syns det er flott å sette seg mål som å komme seg i form og alt det der. Men enkelte må nok ha misforstått litt. Jeg sier ikke at det ikke er greit å komme seg i form og nå sine mål, men jeg vil bare understreke på at det ikke er noe som heter sommerkroppen.


Mange av dere som har fulgt bloggen min en stund husker vel “Sommerkroppen 2015” innlegget mitt. Og jeg står fortsatt for at vi alle er født forskjellige, har forskjellig kroppsbygning og størrelse, og være fornøyde slik vi er. Men nei jeg har ikke tenkt til å ødelegge deres motivasjon til å få en bedre livstil, jeg vil derimot fortelle dere alle, at om dere skal gjøre noen livsendringer, ikke gjør det fordi andre mener det.
Start med sunnere livstil kun fordi du ønsker det, ikke fordi du er redd for at andre ikke skal være fornøyd med deg.

Som jeg har skrevet før så ser jeg ikke ut som sosiale medier og samfunnet vil at jeg skal. Jeg har også alltid et nummer eller to større i klesstørrelse enn  venna mine. Og hvis jeg ville gjort noe med meg selv, ville jeg gjort det kun fordi jeg selv ønsker det og ikke på grunn av andre! Og jeg må også få understreke på at jeg ønsker ikke å legge opp til overvekt, for det har jeg nemlig fått kommentarer på. Jeg legger verken opp til overvekt eller undervekt, jeg vil at folk skal være fornøyd med seg selv akkurat slik de er. Og er de ikke fornøyde med seg selv, må dem gjerne gjøre forandringer om man selv ønsker det og ikke på grunn av andre!

 

 #Sommerkroppen #sk16 #kroppspress

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg