MICELLAR CLEANSING WATER

Må bare meddele et fantastisk produkt fra hverdagen. Micellar Cleansing Water er virkelig et must hjemme hos meg. Billig, bra og og den mest effektive ansiktets-rensen jeg veit om. Eneste du trenger er å bruke en bomullspad og helle litt av rensevannet på. Du trenger ikke å skylle det av og heller ikke tilgang til vann. Bedre kan det ikke bli, eller hva?

Og nei dette er ikke et sponset innlegg, da ville jeg skrevet det med en gang før innlegget. Hadde lenge tenkt på å prøve denne ut, men glemt det bort hele tiden. For dere veit, jeg er jo litt glemsk.. Jeg fikk den faktisk av Martin helt ut av det blå, overraskelse!

 

 

– Ann Helen

 

2 kommentarer
    1. Jeg bruker den også, og er skikkelig glad i den! Kjøpte ‘bioderma créaline H2O solution micellaire’ i Paris for et år siden, og sverger til den – det finnes ikke noe bedre. Men den fås ikke tak i i Norge, så synes Garnier sin er et godt alternativ 🙂
      Gjerne ta en tur innom bloggen min! Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg