UKENS

Hallo, hvordan går det med dere? Har helgen vært bra?

For meg har helgen vært helt fantastisk. Vært på to forskjellige festivaler, to dager på rad. I skrivende stund driver jeg å fikser noen bilder, jeg skal skrive ut og henge opp på veggen, sammen med resten av bildene som er der fra før av.

MOTIVASJON:

Nyter siste uka før skolestart, i håp om at motivasjonen snart vil komme!

LÅT:

Siden jeg glemte ukes oppsummeringen forrige søndag, så må jeg meddele en sang jeg har hatt på hjernen hvertfall de to siste ukene.

HØYDEPUNKT:

Dagen i går, herregud for en festlig kveld med masse bra folk, musikk og dansing.

INNKJØP:

Har kjøpt inn en del skoleting denna uka, men tenkte å legge det ut i eget innlegg senere. Hva tenker dere om det?

LÆTTIS:

På fredag var jeg på Engajam, en festival på Hovsenga i Hønefoss. Skulle møte vennegjengen, der alle jentene hadde med seg kjærstene sine utenom meg siden Martin er hos foreldrene sine denne helgen. Jeg og Didrik var på kiosken en tur før jeg dro dit og der møtte vi på en eldre mann, som vi kjenner. Og gjett hva jeg gjorde? Jeg spurte om han ville være med. Han trodde jeg tulla med han, men neida. Gjorde nok ikke det, og det beste av alt- han ble med! Sikker på at han takket med 100 ganger den kvelden fordi han var så glad jeg tok han med på noe slikt. Det er faktisk ikke så mye som skal til for å glede de “eldre”. Denne mannen sa så mye morsomt og gøy, at hele vi i vennegjengen lo oss skakk.

BLINKSKUDD:


Aner ikke hvem denne mannen er, men han skulle egentlig ta bilde av oss jentene i går kveld på Cowboyfesten, men tok heller bilde av seg selv. HAHAHA!

QUOTE:

 

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg