COWBOYFEST

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra en helt sinnsykt bra kveld. Cirka 15 minutter unna her jeg bor, er det en campingplass med navnet Buttingsrud. I kveld var det cowboyfest der, så et par venninner av meg spurte om jeg ville komme dit. Klart jeg ville det, og det ble bedre enn hva jeg hadde sett for meg. Mye latter, musikk og dansing. Til og med jeg dansa faktisk, som ikke eier rytme engang.. Kjenner det er godt å kunne komme ut og tenke på noe annet, selv om formen min ikke er på topp om dagen.

 

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg