SKOLEPLASS?

Nå er det ikke så altfor lenge siden Martin reiste. Han har sovet hos meg i natt, noe som alltid er like koselig. Føler meg så utrolig heldig som har en sånn person som han i livet mitt♥ 

Vel.. uff, nok av dette klisse og tilbake til hva jeg faktisk skal skrive om. Veldig mange som leser bloggen min lurer sånn på hva jeg har kommet inn på til videregående, og enkelte ser nok på dette som tabu at jeg skriver om det. Jeg søkte 3 ting på Hønefoss, og er faktisk ikke kommet inn på noen av ønskevalgene mine. Jeg har kommet inn på Ål videregående skole på helsefagarbeider, noe jeg ikke engang søkte. Jeg vil jo helst gå barn-og ungdomsarbeider, så jeg står på venteliste. Mest sannsynlig må jeg gå et par dager på Ål videregående, også får jeg bytte over til Hønefoss videregående og helsefagarbeider. Og hvis jeg ikke kommer inn på Hønefoss, skal jeg droppe ut, og jobbe et år. Har en tøff tid i møte, med mye planlegging osv. til skolestart. Men jeg får ikke ta alle sorgene på forskudd.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg