LATEST ON SNAPCHAT

Om ikke lenge skal jeg ta kvelden, men tenkte å stikke innom bloggen og dele NOEN av mine siste bilder fra snapchat. Ønsker du å se mer av min hverdag, legg meg til på snapchat da vel med navnet adalsjenta.

Jeg er hos mamma om dagen.  Tok med meg mine to små hit, for pappa klarer ikke å gå så mye tur med de om dagen. Heldigvis har han endelig bytta lege, etter å hatt den samme i 20år. Håper han her hjelper han og tar et tak. Pappa har nemlig hoppet rundt på krykker i 2-3 måneder nå pga rosen som han enda ikke har blitt kvitt. Skal jeg være ærlig, så håper jeg han blir lagt inn på sykehuset nå. For dette beina hans kommer ikke til å bli friske, med enda fler feilmedisinering og pillekurer som ikke funker.. Ønsker han masse lykke til hos ny lege i morgen og jeg ønsker dere alle en riktig god natt! ♥

 

 

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg