JEG KUNNE VÆRT EN BEDRE BLOGGER

Hei! Hvordan har dere det?

Jeg må bare takke dere, takke dere for de fine og positive kommentarene jeg får her på bloggen, Facebook og andre sosiale medier. Jeg setter så uendelig pris på de fine kommentarene jeg får om meg som person og om bloggen min. De positive kommentarene gir meg stor motivasjon videre på veien.

Men noen ganger sitter jeg er med tomt hodet og har null peiling på hva jeg kan skrive om, ingen ord faller ned. Jeg har en del faste lesere, ingen sier noe om hva de vil at jeg skal skrive om. Så folkens, jeg er tom for ideer om dagen. Ta deg noen sekunder, skriv ned noen ord til hva jeg kan skrive om eller evt. lage video! Det er jo dette jeg trives med, å blogge for dere flotte lesere!

 

 

– Ann Helen

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg