HELLO AUGUST

Holy shit, det er august allerede?! Jeg skjønner virkelig ikke hvor denne juli måneden har blitt av, føles ut som vi har hoppet over en måned egentlig. Veldig rart faktisk at vi allerede er i august og at det ikke er lenge igjen til skolestart. Det som egentlig er det mest rare med ferien så langt, er at jeg så og si ikke har vært å bada i elva. Vel.. dårlig vær skylder jeg ikke på, for jeg bader uansett vær og temperatur. Bryr meg minst lite om det regner, men jeg må si det er mye bedre å dra på stranda med fint vær. For været de siste dagene her, har vi vært ganske så uheldig med. Det bøtter ned, og det er så utrolig kaldt at jeg leser stadig på facebook at folk velger til og med å fyre opp i ovnen.. Litt av en sommer sier jeg bare, for et “nydelig” sommervær!

Dagen i dag har gått fort unna, og det er vel kanskje ikke så rart når man sover til halv tre om dagen. Ja dere leste riktig, halv tre!! Helt forferdelig å sløse bort dagen på den måten, men tror kroppen trengte det når jeg var ute helt til tre i natt. Først møtte jeg Martin som endelig har kommet hjem fra sin lille “ferie”, deretter traff jeg noen venner, som jeg plutselig endte med å kjøre rundt sammen med til langt på natt. Nå skal vi trakks fyre i gang grillen her og nyte resten av dagen, for været i dag er vi faktisk heldig med. Sol og blå himmel, mer kan vi ikke forvente. Håper dere alle har hatt en fin helg så langt og at resten blir minst like bra! ♥

 

 

– Ann Helen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg