DU VEIT DEN FØLELSEN

Du veit den følelsen hvor du går og både gruer og gleder deg på en gang? Ja den ja, den har jeg akkurat nå!

I mange uker har jeg gått og gledet meg på at Martin skal komme hjem igjen fra sin lille “ferie”. Jeg er kjempeglad på han sine vegne, og ikke minst kjempestolt av han. Han jobber og står på, hver dag. Han er rett og slett kjempeflink! Men jeg må også si jeg savner han en del og gleder meg kjempemasse, selv om jeg har vært heldig å få møtt han flere ganger mens han har vært borte!  Heldigvis er det kun noen få dager til han kommer hjem igjen. Men selv hvor mye jeg gleder meg til han kommer hjem igjen, så syns jeg denne sommerferien har gått altfor fort.. Det er kun 3 uker igjen til skolen starter igjen. Så klart blir det bra å begynne på skolen igjen og fortsette på utdanningen min, men skolen liker jeg ikke uansett! Mye lekser og oppgaver, så merker jeg gruer meg til mye hardt arbeid. Litt blandede følelser om dagen, men detta blir bra uansett!

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg