UKENS

For ikke så altfor lenge siden kom jeg hjem. Har vært med Martin i hele dag. Han jobba litt i dag og mens jeg satt der som en pyntedukke og hjalp til, haha. Neida, vi spiste pizza og kake, og koste oss kjempemasse sammen. Var så godt å se han igjen, og endelig er det bare 1 uke igjen til han kommer hjem igjen. Hjelp, hvor er ukene blitt av?! Bare 3 uker til skolestart, huff.. Sånn er det når man gleder seg og gruer seg til noe på en gang! Men nå kommer uken som har vært.

MOTIVASJON:

Ingen, haha!

LÅT:

HØYDEPUNKT:

De dagene jeg var i Solbergelva med familien må være høydepunktet denne uken siden jeg er svært lite på besøk der dessverre. Dagene gikk altfor fort, men var fullt av latter og glede.

4 generasjoner

INNKJØP:

LÆTTIS:

I går fikk jeg virkelig trent lattermusklene i mine på Sandvikaturen med Anita og Ole, woohoo!

BLINKSKUDD:

QUOTE:

The less fuck you give, the happier you will be!

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg