UTTALER SEG FOR TING DEM IKKE VEIT NOE OM!

Nå er jeg sint, eller det var mildt sagt.. Jeg er faktisk fly forbanna. Jeg er så drit lei av at folk uttaler seg for ting dem ikke kan noe om. Det har foregått i over 10år nå, jeg har fått høre det flere ganger, hver måned i flere år. Og nå er det faktisk nok. Det som plager meg mest er når mine nærmeste nevner dette, ja faktisk min egen familie. Kan dem ikke snart forstå at dette er et sårt tema for meg?! Og at jeg blir forbanna for at de uttaler seg for noe som ikke engang er sant. Den dagen jeg får se papirer på sannheten, skal jeg innrømme det. Men så lenge det ikke er papirer på dette, kan folk mildt sagt holde munnen sin igjen!

Og med dette innlegget må jeg si at jeg ber ikke om noe sympati. Jeg skriver denne bloggen trossalt for å få ut mine egne følelser og tanker i hverdagen. Jeg kunne like gjerne skrevet et hvilket som helst annet innlegg, men akkurat nå følte jeg for å blogge litt for min egen del.

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Kjedelig at istedenfor å støtte at det blir helt det omvendte! :/ uansett hva det er.. si ifra til dem om hvordan du føler og si det så mange ganger helt til de forstår det! :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg