FOR SENT FOR GOD MORGEN?

Hallo, hva tenker dere? Er det for sent til å si god morgen?

Gud så godt det var å kunne sove så lenge jeg ville i dag. De siste dagene har jeg nemlig blitt vekt av en skikkelig morgenfugl av en bestemor som lurte på når jeg skulle stå opp og lage frokost til oss?! Forsovet var det koselig å bli vekt å morgen, og jeg kan ikke akkurat kalle klokka 10 tidlig heller, for om jeg skulle vært på skolen hadde jeg stått opp rundt 6 tida. Og i dag sov jeg helt til klokka halv 12, helt fantastisk!


Hva skal dere i dag? Har egentlig haugevis av planer for dagen, men har minst lite lyst til å gjøre noen av dem. Så ender vel opp med å gjøre noe helt annet, haha!

 

 

– Ann Helen

1 kommentar
    1. Selv mener jeg det aldri er for sent å si god morgen, man bør si det når man våkner uavhengig av tid (selv om jeg vet dette teknisk sett ikke er riktig, haha). Jeg skal jobbe i dag, ha en flott helg videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg