HJEMME IGJEN!

Da er vi endelig hjemme igjen. Hatt 3 flotte og latterfulle dager hos bestemor og oldemor. Kjenner det var veldig godt å komme unna Hønefoss noen dager, men godt å komme hjem igjen også. Hadde trodd jeg skulle fått blogga mens jeg var borte, men hadde ikke mobildata igjen så det ble litt treigt..

Dagene har gått i ett fra morgen til kveld, og nå var det godt å komme hjem igjen å kunne slappe av litt. Lagd mat, vaska gulv, klippa plen. Ja jeg faktisk gjort litt nytte for meg (!) og hjulpet familien min, noe som føles helt fantastisk! Ellers har jeg kost meg med familien. Jeg har til og med fått holde 2 små babyer mens jeg var der. For med en gang jeg kom dit var den lille tremenningen min på 2 måneder på besøk, så jeg fikk se henne for første gang. Og i går var jeg å møtte Marthe som jeg har gått i samme klasse med, fikk hilse på eldstedattera hennes igjen, og den 1 uke gamle babyen. Var kjempekoselig å se dem igjen♥

Håper uka deres har vært fin så langt og at dere får en fantastisk helg!


Da jeg kom til Hønefoss i dag, møtte jeg på ei venninne jeg har savnet så utrolig mye. Først dro hu bort også dro jeg bort, og endelig blei vi gjenforent. Etter det besøkte jeg og mamma fetteren min som endelig har flytta til Hønefoss, og endelig fikk jeg besøkt han i den nye leiligheten hans.

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Høres veldig koselig å møte dem igjen<3 kan bare tenke meg til hvor søt babyen var!<3 Håper du får en herlig fredagskveld!
      Hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du hadde tittet innom vår blogg en tur, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar!<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg