UKENS

MOTIVASJON:

Tja.. motivasjon?! Hva er det? Haha, neida.. Kjenner jeg heller må hvile hodet klart til skolestart igjen jeg, så heller motivasjonen er på plass da!

LÅT:

HØYDEPUNKT:

 Skal jeg være helt ærlig så er sommerferien i år veldig kjedelig, mine nærmeste er dratt bort og familien min har ikke helse til å dra på ferie. Så til neste sommerferie har jeg forhåpentligvis lappen og da skal jeg jaggu lage tidenes sommerferie. Men de få tingene som skjer i sommerferien kaller jeg mine såkalte “høydepunkt”, haha. I dag var jeg på Kløftefoss og så en forestilling som heter “Deadwood city”, hysterisk morsom.

INNKJØP:

LÆTTIS:

Hele denna uka hos pappa har bestått av mye latter oppi alt, og særlig da pappa som kjørende på naboen sitt kjøretøy her om dagen.


Jeg må også si at den latterfulle byturen med de flotte menneskene jeg var med på fredag, var helt konge!

BLINKSKUDD:


Vel.. kanskje ikke et blinkskudd? Men hvertfall et stygt bilde, haha!

QUOTE:

 

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg