17.07.2015

I dag har egentlig vært en ganske rolig og avslappende dag (akkurat som alle andre dagene i sommerferien, haha). Stod opp rundt 11, og mens jeg spiste frokost fikk jeg melding av ei dame borti gata her som lurte på om jeg og mine to “små” ville være med ut en tur. Så klart ville vi det, vi hadde jo ikke sett verken hun eller hunden hennes på 1,5 måned eller noe. Så var det i gang med maledag nr. 3, og endelig fikk jeg malt ferdig første strøk på gjerdet. HURRA!!

I skrivende stund har jeg nettopp vært ute på tur nr. 2 med Anette og Thea og er klar for å lage middag til meg og pappa nå. Har faktisk lagd middagen hele uka nå, syntes det så viktig å ta vare på min gode “gamle” snille pappa siden jeg trossalt har vært vekke fra han i 3 uker. Så siden han ikke hadde spist så mye i det siste bestemte jeg meg for lage ordentlig mat til han de neste dagene. Så hvis noen er interesserte kan jeg gjerne legge ut hva som er på menyen i dag i eget innlegg?!

 

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg