UKENS

Ikke så altfor mange timene siden Martin dro og det føltes helt fantastisk å se han igjen. Blir nok noen uker til neste gang, men jeg får tenke i det positive, på hvor kjempefin helg vi har hatt sammen♥ 

MOTIVASJON:

Kjenner egentlig at jeg ikke har motivasjon til noe om dagen, men det jeg trenger mest motivasjon til nå er å lese boka “veien til førerkortet”. Til mopedlappen leste jeg ikke hele, men denne boken ser mer interessant ut så jeg skal klare å komme igjennom den.

LÅT:

INNKJØP:


Kjøpt flere ting denna uka, men det jeg er mest fornøyd med er dette dekselet.

LÆTTIS:

Onsdag til torsdag var to latterfulle dager med Henriette, og for dere som har meg på snapchat så nok det på my storyen min. Og for dere andre som ikke har meg der, kan dere legge meg til. Heter adalsjenta

BLINKSKUDD:


 

QUOTE:

 Livet er kort, så gjør hva faen du vil. Bare husk å vær snill!

 

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg