5 KJAPPE MED MEG

5 ting jeg hater

Arret jeg har i trynet. Blir så sint hver gang jeg ser meg i speilet fordi jeg har det stygge arret mitt i ansiktet.

Mobbing

Folk uten sannvittighet, ærlighet og respekt

At andre bloggere hermer etter innleggene og bruker til og med noen av setningene jeg skriver. Greit nok å skrive om det samme, men bruk egne ord. Og ønsker du å kopiere noe fra meg, bruk egne ord.

Urettferdighet

 

5 ting jeg liker å spise

Taco

Fisk

Kebab

Kylling

Kebabkjøtt med ris og bearnéssaus

 

5 ting jeg liker å drikke

Fersken Iste

Redbull

Fanta Exotic

Smirnoff

Capri- Sonne

 

5 ting jeg skal gjøre før jeg dør

Gå til Galdhøpiggen igjen

Gifte meg og stifte meg familie

Oppleve deler av verden

Bli rik

Hoppe i fallskjerm

 

5 mål fremover

Skaffe meg jobb

Begynne å tenke litt mer for meg selv. Dette tror jeg vil bli et stort mål fordi jeg hater å tenke på meg selv, lar alltid andre gå foran meg uansett hva

Spare mye mer penger

Lese ut “Veien til førerkortet”, begynne med kjøretimer og få lappen.

Begynne å trene igjen (?)

 

 

– Ann Helen

 

 

 

6 kommentarer
    1. Rita: Det er ikke akkurat det første man legger merke til på et bilde. Klarer ofte å sjule det med sminke, men bare at det er der, irriterer meg. Er ikke så lenge siden jeg fikk det heller så det er mulig å se det på de nyeste bildene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg