DEN ALLER FØRSTE GANGEN..

Vel.. overskriften høres kanskje verre ut en hva det er, men fikk det plutselig for meg å komme med et svært dypt og personlig innlegg om meg selv. Håper innlegget om førstegangsopplevelser faller i smak.

Min første bh..

Tja.. hvor gammel jeg var husker jeg ikke, men antageligvis rundt 10år. Jeg hadde med meg mamma og søsteren min husker jeg, og kjøpte en kjempefin lilla bh som jeg var kjempefornøyd med. Husker jeg syns det var veldig kleint, særlig da bestefar dukket opp og begynte å spørre dama i kassa om de ulike bh-ene.

Min første forelskelse..

Jeg kan vel ikke legge skjul på at jeg alltid har vært litt guttegal, og startet med det allerede i barnehagen. Men den første ordentlige forelskelsen må ha vært i 15år alderen faktisk, med en gutt jeg likte godt den gang da..

Mitt første møte med alkohol..

Det begynner faktisk å bli noen år siden, litt usikker på alderen. Men en ting er sikkert, jeg har alltid vært forsiktig på flaska. Jeg har alltid vært den som “passer” på alle andre og ikke drikker mye selv. Så første gangen må vel ha vært da jeg fikk noen til å kjøpe et par rusbrus til meg.

Mitt første møte sminke..

Åååå nei, det er noe jeg egentlig bare ønsker å glemme. Var vel som 6. klassing og ønsket å bli “penere”, og nei penere ble jeg nok ikke. I ettertid tenker jeg at jeg så virkelig ikke ut og at jeg nesten er flau over meg selv over hvordan jeg har sett ut. Jeg brukte en ganske mørk og oransje aktig brunkrem og et altfor mørkt pudder. Det var nok det verste, for resten av sminken så relativt grei ut!

Min første jobb..

Første og eneste ordentlig jobb må være jobben min som VG- selger i Media Distribusjon. Har nå jobbet med det i 7år faktisk tror jeg.

Mitt første kjæledyr..

Tussi, min søte lille og spesielle katt som dessverre plutselig ble vekke fra oss. Er veldig mange år siden dette nå, men jeg husker den katten så utrolig godt. Herregud å glad jeg var i den lille fine katten våres. Ja for før var jeg nemlig kattemenneske, og ja liker katter fortsatt, men er nok hunder som er livet mitt nå.


Mitt første møte med tante rød..

Visste ikke helt om jeg skulle tørre og fortelle dere om dette, men siden det er så mange år siden nå, så kjører vi på!  Jeg faktisk tidlig ute i forhold til de andre i klassen min. 4.klasse, og til og med datoen husker jeg. 18. oktober 2008 (dagen før 1års dagen til Happy), 10 år gammel lita frustrert jente. Var ute og syklet med venninna mi også tryna jeg utenfor huset. Jeg trodde selvfølgelig at jeg hadde bare begynt å blø og at det ville slutte fordi jeg hadde jo bare skadet meg. Så jeg tenkte å ikke si noe til pappa, men da jeg fant ut neste dag at det ikke tok slutt så måtte jeg så klart fortelle det. Mamma prøvde gjennom telefonen og forklare meg hvordan bind fungerte, men hun endte med å måtte komme å hjelpe lille nervøse og redde meg.

 

 

Hvordan var DIN første gang?

 

 – Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg