10 TING DERE IKKE VISTE OM MEG

Mange av dere veit nok noe av dette om meg fra før av, men stadig vekk er det nye fjes innom bloggen min og da er det kjekt med et slikt innlegg sånn at dere kan bli bedre kjent med meg.

♥ Født 21. April 1998, så jeg er altså 17år og født i stjernetegnet “tyren”

♥ Stort sett hele livet fra pappa og mamma gikk fra hverandre, har jeg bodd fast hos pappa og annenhver helg hos mamma. Nå bor jeg annenhver uke hos mamma og annenhver uke hos pappa av ulike grunner, men mest pga. sykdommene demmes.

♥ Jeg har en søt liten storesøster på 24år, med navnet Ann Kristin. Skolene jeg har gått på (Hallingby og Hønefoss vgs.) har alltid kalt meg Ann Kristin fordi dem har hatt hun på samme skole og linje noen år tilbake.

♥ Ta bilder er det beste jeg veit!

♥ Jeg er veldig rar i matveien. Jeg kan ikke fordra tomater, men ketchup duger på litt av hvert.

♥ Jeg elsker å synge, men jeg synger som en ku driter.. Hahah!

♥ Jeg hater å ha det kaldt eller varmt når jeg skal sove. Temperaturen må være perfekt. Kan gjerne skru på panelovnen på soverommet mitt før jeg skal sove på vinteren og våkne opp at jeg svetter, og ender med å måtte sette opp vinduet fordi det er like før det kan brenne. Neida, har bare skjedd 1-2 ganger så langt. Og om sommeren må jeg ha på vifte, for å sove med vinduet oppe klarer jeg ikke fordi småkryp kan komme inn..

♥ Hunder er livet mitt

♥ Sommeren er favorittårstiden min. Bade, sole meg, spise is og nyte livet. Uff, den kalde vinteren kan egentlig bare stikke bort. Hater å måtte måke snø, få snø i skoene, kle på meg masse kler.

♥ Når jeg virkelig provoserer meg over noe, tar jeg et tak og sier ifra. Det kan både være positivt og negativt..

 

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg