UKENS

MOTIVASJON:

 Tja.. Om dagen trenger jeg mest motivasjon til å blogge for å holde den i gang, så de positive kommentarene jeg får av dere gjør virkelig susen. Tusen takk!!

LÅT:

Denne sangen har vært min favoritt i flere uker nå. Kjempefin sang som går rett inn på hjernen!

HØYDEPUNKT:

Det må helt klart være gårsdagen, Hønefossrevyen etterfulgt av nydelig mat på Salt&Pepper.

INNKJØP:

Veit dere hva? Utrolig nok har jeg ikke kjøpt noe nytt denne uken, kanskje en såpeflaske og tynn strømpebukse i dagligvarebutikken er alt. Trenger så klart ikke å kjøpe noe nytt hver uke og i denne sommervarmen har jeg ikke tenkt tanken engang på å kjøpe et nytt antrekk eller noe annet.

LÆTTIS:

BLINKSKUDD:


Sagt det før og sier det igjen, blinkskudd skal være ordentlige? Haha, huff..

QUOTE:

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg