03.07.2015

Dagen i dag har egentlig gått i ett. Stod opp rundt halv elleve fordi mamma vekte meg(!) siden hun skulle dra og jeg måtte ut med hundene. Også tenkte jeg at jeg skulle lage meg en god frokost som jeg egentlig skulle dele med dere. Lagde smakløse pannekaker, så deling av det for bli en annen gang..

Var en tur i Hønefoss i dag for å fikse noen ting, og da jeg skulle hjem igjen fikk jeg et aldes lite sjokk. Kjørte moped, og plutselig er det noen som kaster en bolle ut av vinduet og nesten treffer meg. Fikk litt sjokk, men i ettertid ler jeg meg bare skakk av det.

Fikk selfiestick av jobben her om dagen, så da Ann Kristin kom oppover i dag måtte den bare testes ut for fullt, haha!

 

 

 

– Ann Helen

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg