OVERNATTING

Mamma og Didrik skulle som sagt i bryllup i går, og siden jeg syns det er utrolig kjedelig å være alene hjemme så hadde jeg planlagt at Anita og Ole skulle overnatte. Så vi koste oss med Taco og plutselig får jeg melding av Martin om at han kunne komme han også. Hadde spurt Martin på forhånd om han ville overnatte, men han kunne ikke, men der ble det endringer i planene gitt. Tror ikke jeg har vært så glad på lenge og håper ikke det er lenge til vi ses igjen.

Planene for kvelden våres var å ha filmkveld, men de tok brått vending. Anita begynte unormalt å klø og svi i øynene, de ble røde og hovne. Så da ble det legevakta en tur, men da vi kom dit endte vi med å dra igjen fordi det var svært lang ventetid og øynene hennes begynte å bli bedre. Tror det ble litt seint på oss i går kveld, for jeg endte med å sove hvertfall 4 timer i dag etter besøket mitt hadde dratt, så i natt blir det nok lite søvn på meg.

 

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg