UKENS

MOTIVASJON:

Siste uka på skolen og egentlig ganske lei skole, så nedtellingen mot sommerferien var motivasjonen.

LÅT:

Sommerfølelsen er ikke helt på plass enda, så her om dagen bestemt jeg meg for å prøve å sette hodet i sommermodus, med å piffe opp med de sangene jeg hørte mest på i fjor sommer. Deriblant er unbreakable en av mine favoritter som har gått rett inn på hjernen igjen.

HØYDEPUNKT:

Det må være turen til Oslo på torsdag, ble enda bedre kjent med Oslo og fikk se og oppleve mye nytt. Helt fantastisk!

INNKJØP:

LÆTTIS:

Festen til Tonje i går, holdt på å le meg skakk sikkert 10000år ganger.

BLINKSKUDD:

Vel.. et blinkskudd skal vel være ordentlig, og dette bilde var virkelig ille! Kan ikke tro at jeg nettopp posta detta og ikke velger å fjerne det igjen..


QUOTE:

Be happy.. not because everything is good, but because you can see the good in everything.

 

 

 

– Ann Helen

 

2 kommentarer
    1. Slike innlegg er så gøy å lese 😀 Tror nesten jeg må begynne med det selv. Ta gjerne en titt innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad. Ønsker deg en super søndagskveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg