DID SOMEONE SAY PARTY?

Nå har jeg nettopp “stått opp”, eller egentlig så ligger jeg å slapper av fortsatt. Orker virkelig ikke å stå opp enda, drakk egentlig ikke så mye i går men det ble jaggu seint uansett. 6 timer med dårlig søvn i natt, gjør at du trenger et par timer ekstra. Feiret nemlig bursdagen til min kjære kusine i går, denne gangen med hennes nærmeste venner. Ikke akkurat ofte jeg drikker, ser virkelig ikke vitsen med å feste så ofte som de fleste på min alder gjør.

Bursdagsfeiringen ble vellykket og jeg tror alle koste seg kjempemasse!

Må også meddele at den fineste chihuahuaen i verden fylte 4år i går. Hipp hipp hurra for lille Milla!

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg