SOMMERFERIE

I dag er dagen jeg både har gledet meg og gruet meg fryktelig til. Allerede fullført 1år på videregående, og jeg må si dett året har gått sykt fort. Året har gitt meg nye muligheter, og jeg har lært mye. Jeg har hatt oppturer og nedturer, men vitnemålet fikk jeg uansett!

Planene for sommerferien er ikke store, men jeg skal gjøre det beste ut av ferien og nyte den fullt ut, før jeg starter på igjen til høsten. Blir vel mest på stranda, være med venner, familien og mine skjønne små. Martin blir borte store deler av sommeren, så går bare å gleder meg til jeg får treffe han igjen.

Ønsker alle en riktig god sommer, kos dere masse uansett hva dere måtte finne på!

 

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg