ALLER SISTE GANG

I dag jobbet jeg for aller siste gang i Hallingby Barnehage. Tillegg til å ha gjennomført en skoleår, har jeg vært i praksis en dag i uka, noe som ikke har vært noe annet en helt fantastisk spennende og veldig lærerikt. Må si det var veldig trist å måtte si hade til alle de søte små i dag og jeg kjente en tåre presset på vei da flere av dem kom bort og spurte om en klem. De er rett og slett helt skjønne og herlige, og hele dagen i dag har vært helt fantastisk. Heldigvis bor jeg ikke mer en noen minutter unna barnehagen, så forhåpentligvis ser jeg dem alle igjen om ikke lenge.  

Fikk også en avskjedsgave av dem i dag sammen med et kort.


 

I dag har jeg vært for å hjelpe ei dame med blogg. Helt sinnsykt hvor små ting kan bety så mye for enkelte. Håper dere alle har hatt en fin start på uka. 3 dager igjen på skolen så er endelig ferien i gang!  

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg