UKENS

MOTIVASJON:

Det må nok være de positive kommentarene og tilbakemeldingene jeg har fått fra dere lesere som motiverer meg videre med bloggen.

LÅT:

Har fått denne helt på hjernen og kan gjerne sette den på replay når jeg er ute å kjører moped og synger med, haha!

HØYDEPUNKT:

Intervjuet med Ringblad.

INNKJØP:

Hmm.. har faktisk ikke kjøpt noe nytt denne uka, overraskende nok..

LÆTTIS:

Det må nok være i bursdagen til Tonje i går. Vi snakka om så mye rart og selvfølgelig så har jeg så humoristisk familie at det kom en latterfull kommentar her og der. Og selvfølgelig har jeg ingen eksempler og nevne..

BLINKSKUDD:

Filma pappa i søvne her om dagen, tror han kommer til å bli døyktig sur om jeg legger det ut her. Man kan si han fikk seg en latterkule da jeg viste han det, haha!

QUOTE:

In Three Words I can sum up everything I`ve learned about life: It goes on

 

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg