INTERVJU MED RINGERIKES BLAD

For litt over en uke siden fikk jeg spørsmål om å bli intervjuet av Ringblad angående mitt innlegg om sommerkroppen 2015. Jeg ble helt sjokkert og overveldet da jeg fikk spørsmål om jeg ville dette. Dette var en mulighet jeg ikke kunne la gå fra meg og selvfølgelig måtte jeg si ja.

Dette har vært enorm stor hemmelighet å holde på, men endelig kan jeg meddele en av mine store overraskelser. Gleder meg veldig til å lese det i avisen senere i dag, men for dere som ikke har mulighet til å lese avisen kan dere lese hele intervjuet her.

 

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Det er bra du står på Ann Helen. Bra du har selvtilliten oppe, fordi det er ingenting mer sjarmerende hos noen, enn at de er sikker på seg selv og hva de gjør 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg