BLOG SURPRISES

Har mange spennende overraskelser for dere i vente så håper dere følger med videre. Spørsmålsrunden blir filma i morgen så om det er noe dere lurer på kan dere spørre her. Ellers har jeg en skikkelig stor blog surprise på fredag, så følg med.

I dag etter skolen var jeg en tur innom Kuben før jeg møtte Martin. Alltid like koselig å møte han! Nå er hundene lufta og jeg har hjulpet pappa med det han trenger hjelp til. Han har nemlig ikke de beste beinene om dagene og da er det kjekt å få litt ekstra hjelp i hverdagen. Kjenner på meg at det er ikke lenge jeg skal sove, skal ekstra tidlig i morgen så trenger de timene med søvn jeg kan få.

Håper uken deres har vært bra så langt og at den blir like bra videre!

 

 

 

– Ann Helen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg