NEW IN

Endelig er det helg! Vært litt for mye jobb og stress på skolen denna uka, men har klart meg igjennom 1 prøve og 3 fremføring i løpet av 3 skoledager. Nå krysser fingre og tær for at jeg ikke skal komme opp i eksamen til uka. Frykter det verste, men satser på det beste!

Var tidlig ferdig på skolen i dag så tok meg en tur innom Kuben. Kjøpte blant annet en bag fra Kari Traa. Har alltid ønsket meg sånn og jeg måtte jo gripe sjansen når den var på tilbud til og med.


Førpris: 799                             Nåpris: 299

Jeg kjøpte også den hvite toppen som dere ser på bilde over, tillegg til denne toppen under.

 

Ønsker dere alle en kjempefin helg!

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg