FUN FACTS OM MEG

Jeg hater småkryp, mark og frosk. Hvis en unge i barnehagen kommer å viser fram en av disse tingene til meg, løper jeg unna.

Jeg har heisskrekk, så går gjerne alle trappene samme hvor mange etasjer det er. Grunnen til det er fordi jeg stod fast i heisen da jeg var liten. Men nå er jeg blitt så lat, så er blitt flinkere på å ta heis.

Jeg hater tomater, men ketchup og lignende kan jeg spise.

Jeg klarer meg ikke en uke uten penger. Er vel ikke alene om det?

Jeg er jomfru, men jeg har hatt sex.

Da jeg var liten og gikk i barnehagen spiste jeg maling og satte fast nabbiperler i nesa. Alle gjør rare ting når dem er små..

Jeg synger i dusjen. Er så kjedelig å dusje, så noe må man jo finne på, right?

Jeg liker ikke å være alene når jeg er i huset til mamma, fordi jeg veit jeg IKKE er alene. Går nemlig en gutt igjen der som finner på litt av hvert, mohaha..

Jeg snakker i søvne og kan kommunisere med folk.
En kompis ringte meg mens jeg sov, jeg tok telefonen og begynte å mumle. Han skulle si ifra at det ikke ble noe sverigetur, og jeg bare mumla og huska ingenting dagen etter.
Pleier også å svare folk i søvne om de spør meg om noe, og husker ingenting av det når jeg våkner opp igjen

Jeg er livredd for hoggorm, og en gang jeg var ute å gikk tur var jeg et skritt unna av å tråkke på den fordi jeg fikk panikk.

Jeg sanndrømmer. Dette er faktisk litt ekkelt. Jeg drømmer ofte om ting som skjer et par dager etterpå.

Vennene mine sier jeg snorker, men det er IKKE sant

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg