Blandede spørsmål

HAR DU NOEN GANG?
Kysset noen: Ja har vel det.
Vært full: Nei, faktisk ikke. Liker å ha kontrollen når jeg drikker, hvis ikke hadde jeg gjort mye dumt!
Gråtet deg selv i søvn: Ja dessverre..
Skadet deg selv med vilje: Nei
Følt deg ensom: Ja..
Vært deprimert: Jupp
Røyket
: Nei, veit du hva! Æsj, æsj og enda mer æsj!

HVA ER DIN?
Alder: 17
Bursdag: 21. april
Sivilstatus: Singel
Største frykt: Å miste noen jeg er glad i..
Drømmejobb: Stripper.. Haha, neida! Må nok være å jobbe med mennesker eller fotograf.
Drømme bilen: Ehmn, jeg kan ingenting om biler så veit ikke jeg..
Drømmehus: Et stort hus med plass til meg og min fremtidige familie, helst nær vannet.


Kunne kanskje hatt noe lignende dette, bare helst med elva i nærheten og litt mer “norsk” stil. Man ser at dette bildet er fra et annet land enkelte steder, men med litt mere norske moderne løsninger i stede hadde det vært perfekt!

GJØR DU DETTE?

Liker du noen nå: Nei
Elsker du noen: Ja!  Familien min, hundene mine og  vennene mine♥
Har du kjæreste: Nei
Har du tatovering: Nei men har veldig lyst på!
Har du piercing: Tja, hvis hull i årene telles så..
Fester du: Ja, men ikke så veldig ofte egentlig. Ser ikke vitsen med å drekke seg drita hver helg..

FAVORITT?

Artist:  Miley Cyrus♥
Film: Fifty Shades Of Grey
Sang: Har egentlig ikke noen spesielle favoritter akkurat nå, bare sykt mange russesanger som er fengende.
TV serie: Bloggerne, Unge mødre, Hotel Cæsar og Paradise Hotel.
Bok: Ingen, leser ikke bøker.
Farge: Rosa og lilla
Dyr: Hunder

 

THIS OR THAT?😎

Twitter eller facebook: Facebook.
Twitter eller Instagram: Instagram
Facebook eller Instagram: Facebook.
Coca Cola eller Pepsi Max: Må vel bli cola, selv om ingen av dem er favoritter
Te eller kaffe: Er ikke så fan av noen av delene, jeg…
Taco eller Pizza: TACO!! ♥
Vinter eller sommer: Sommer!! ♥

VILLE DU NOEN GANG?
Bli gift: Oh yes! ♥
Få barn: Ja, det er en av mine store planer i livet!
Svømme med haier: Hadde vært sykt kult å gjort det, men hadde aldri i livet turt..
Dele en banan med noen: Ja, hvorfor ikke?
Spise råtten mat: Nei veit du hva, ÆSJ!
Røyke dop: Nei

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg