HIPP HIPP HURRA!!

Gratulerer så mye med dagen alle sammen! Håper dere hatt en super feiring og kost dere. Det er jo forskjellige måter å feire 17. Mai på og folk har ulike tradisjoner de gjør hver år. Hva er dine faste tradisjoner?

Vil ikke akkurat si at jeg har noen spesielle tradisjoner, men alltid drar jeg og søster`n på den “gamle” grunnskolen våres, altså der vi gikk fra 1-10.klasse. Der høres vi “som oftest” på talen (noe vi ikke rakk i dag), og ser på barnetoget. Stakk av fra søster`n  dag under barnetoget, møtte Christopher og så det sammen med han.


Hipp Hipp Hurra!!


Milla ble tatt med ut i dag for å feire 17. Mai, så da måtte hun jo selvfølgelig pyntes også!


Da jeg var mindre lekte jeg bestandig med de lekene som var organisert der, men den tiden er nå forbi. Etter barnetoget gikk jeg og søster`n rundt på skolen, kjøpte litt lodd for å prøve å vinne og litt mat. Så dro vi til byen, spiste is og så på russetoget. Merker jeg blir mer og mer voksen for hver 17. mai og at ting forandrer seg for hvert år (heldigvis).

Etter russetoget var jeg med mamma og Didrik+ et kjærestepar av dem og spiste middag. Utrolig god mat, ble stappmett! 17. Mai feiringen var nesten over, men først måtte jeg, pappa og Ann Kristin spise kake hjemme. Ble en fin avslutning på en kjempebra dag!

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Fine bilder Ann Helen! 🙂
      Godt å se at andre feirer 17-mai, jeg dro til Sverige og handlet.
      Kom tilbake og da var alt stille, men det er vel kanskje bare jeg som gjør det! 🙂

    2. Martin: Takk! 😀
      Oi, what? Feira du ikke 17.mai? Jaja, er jo hver sin smak og man velger selv hva man vil tilbringe dagen med 🙂 Håper du hadde en fin tur i Sverige da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg