Lang langhelg

Åååh, kjenner det skal bli utrolig godt med helg nå. Ikke er det bare helg, men det er lang langhelg. Jeg har nå fri til og med søndag og det skal virkelig nytes. De neste dagene skal jeg være hos min kjære bestemor og oldemor i Solbergelva. Skal faktisk kjøre dit på scooter med Didrik i dag. Det er jo et stykke dit, så det kan bli gøy, haha! Gruer meg faktisk litt i grunn med å kjøre så langt på ukjente steder.

Slenger med et bilde av meg og Milla-en min <3

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg