Fredag og endelig helg!

Mange tanker svirrer rundt i hue om dagen, uten at jeg egentlig klarer å sette ord på hva det er. Flere spør jeg daglig om det er noe som har skjedd, om jeg er trist, sint eller lei meg. Det er lett å se på meg om det er noe, fordi om ikke noe har skjedd, så går jeg rundt å smiler rundt dagen lang i et sett. Jeg er en ganske humoristisk person og gledesspreder, så man merker fort om jeg ikke har en bra dag, eller bra dager.

Sannheten er at JA, det er noe. Det er mange ting. Mange ting jeg burde fortalt mine nærmeste, for både dems sin del og hvertfall min egen del. Noen vanskelige og vonde ting, men også noen bagateller som jeg bare går å tenker på for meg selv.

Kroppen min er så utrolig sliten nå, at nå er det godt det er helg så jeg bare kan slappe av og sette til side skolen for noen dager.

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg