Endelig 17år!

Tiden går og jeg er allerede 17år. Hvor har dissa årene blitt av må`n tro?

Startet dagen med flagg hengende ute på praksisplassen min. Det er så utrolig koselig at de ikke bare flagrer for barna, men også voksne. Det var noe jeg nemlig ikke visste at dem gjorde, men der tok jeg feil gitt. Jeg trodde at kanskje endelig er det noen som har bursdag på samme dag som meg, men det var det visstnok ikke.  Ryktene hadde spredd seg rundt før jeg kom på jobb, enda jeg var på jobb halv åtte. Ingen barn var kommet enda, noe som var veldig sjokkerende gi og med at det pleier å være noen som har kommet ved de tider. Mange gratulasjoner fikk jeg på praksisplassen av både barn og voksne. Utpå dagen ved lunsjtider sang barna til og med for meg, og jeg hadde kjøpt med meg is til dem. Det er den eneste feiringen jeg har hatt i dag faktisk, men bursdagsfeiring skal vi nok ha senere.

Etter jobb i dag satt jeg og svarte på en drøss av gratulasjoner jeg hadde fått på facebook, også skulle mamma være med ei venninne en tur så jeg endte med å ha photoshoot med meg selv. Så veldig dumt ut å stå nede ved et pumpehus som jeg synes ligner på et Jehovas vitner hus, hvertfall det vi har her i Hønefoss. Og nei jeg har overhode ikke noe imot de folkene altså, alle har hver sin trosretning.

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

6 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen som var! 😀
      Tips til blogging:
      Du kan ha en spørsmålsrunde hvor du svarer helt ærlig på spørsmålene du får inn (på video)
      eller:
      Du kan ha en innkjøpsvideo eller innlegg hvor du skriver hvor alt er fra osv-det er alltid like spenndende uansett hva tingen er!(Burde ha det 1 gang i uken)
      Håper du gjør noe av dette da, jeg har så lite liv og titter stadig innom her og da er det gøy og kunne lese noe nytt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg