#TB

I ulykka forrige uke knuste telefonen min og nå er den blitt så ødelagt at jeg får ikke kontakt med “innmaten”, så nå har jeg sannsynligvis mistet 12000 bilder. Men jeg gjør et siste forsøk, har nemlig levert den fra meg til en ekspert i håp om at han klarer å fikse den. Jeg har sittet å tenkt på disse bildene i flere dager, og jeg syns det er veldig surt å måtte miste så mange bilder og minner fra i sommer og frem til nå. Derfor tenkte jeg dele noen minner som jeg har funnet igjen bilder fra.




For et fantastisk år, selv om det også var et rent helvette! Merker jeg mangler en del bilder når jeg ser over hvem bilder jeg faktisk har..

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Huff det er so trist når bildene forsvinner. eg har dropbox men da må eg trykke inn for at bildene skal komme inn der. Håper på at bildene kommer til rette att.. Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg