Fredag den 13.

Sorry for lite blogging i det siste, men inspirasjonen og motivasjonen er virkelig ikke på plass om dagen når jeg virkelig trenger den. Men takk til dere som uansett titter innom bloggen min! Jeg har også en del skolearbeid om dagen, så får ikke tiden til å strekke bestandig heller.

Tenkte jeg kunne fortelle siste nytt. Onsdag kveld rundt halv ni, ble jeg påkjørt med mopeden av en bil som ikke overholdte vikeplikten sin. Så i dag har jeg gått rundt på krykker. Heldigvis har jeg ikke brukket noe, men jeg har forslått meg skikkelig. Mannen som kjørte på meg er veldig lei seg for det, og alt blir ordnet opp. Ingen sure miner, eller noe.

Ønsker dere alle en kjempefin helg, kos dere masse. Min helg går til å gjøre minst mulig, bare slappe av med beinet mitt og ikke minst resten av kroppen min som heller ikke har det så bra. Prøver å tenke mest mulig positivt oppi detta. Skal vel en tur på scooteren i løpet av de neste dagene, skal nemlig låne stefaren min sin frem til min er kommet på verksted og er ferdig fiksa. Kjenner ekstrem redsel til å sette meg på scooteren igjen, men jeg må komme meg på den fortest mulig før redselen tar overhånd..

Fredag den 13. i dag. Føler den dagen er bare oppskrytt, har ikke vært så halvgæli dag heller. Like mye kan skje alle andre dager som denne.

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg