40 spørsmål og svar

1. Hvor gammel er du om 5år? Da er jeg 21år! Wooohooo, lykketallet mitt! Gleder meg.

2. Hvem har du vært sammen med minst to timer i dag? Mamma

3. Hvor høy er du? Ca. 167cm

4. Hvilken film så du sist? Fifty Shades Of Grey (lørdag for en uke siden)

5. Hvem ringte du sist? Storesøster

6. Hvem ringte deg sist? Storesøster

7. Hva stod det på den siste sms du fikk? Hei <3

8. Foretrekker du å ringe eller sende melding? Det spørs helt på hva det er snakk om..

9. Hvor er ditt favorittsted? Charlottenberg

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Sykehuset eller tannlegen.

11. Når så du moren din sist? Hun sitter ved siden av meg nå, haha

12. Hvilken øyenfarge har du? Blå

13. Favorittsangen din? Jeg har mange favorittsanger, men den sangen jeg hører mest på for tiden er Cir.Cuz- Original

14. Er foreldrene dine gift eller skilte? Skilte. Mamma har ny mann og de har vært gift i mange år nå.

15. Hvor tror du at du befinner deg om 10år? Om 10år har jeg forhåpentligvis en samboer og et par barn, som jeg bor med i et stort og fint hus. Jeg har også forhåpentligvis fast jobb.

16. Hva skremte deg om natten som barn? Husker jeg lå våken og gråt meg i søvn om kveldene fordi jeg var redd for å miste mamma og pappa, og ikke minst søstra mi..

17. Hva er din beste egenskap? Føler at min beste egenskap må være at jeg er hyggelig mot alle, og sier hei til alle jeg møter på hvis jeg er ute å går tur eller noe.

18. Hva er din verste egenskap? Min verste må nok være er at jeg er så ærlig, direkte og tør å si meningen min om alt. Selvfølgelig kan dette være positivt også fordi “ærlighet varer lengst”, men jeg syns dette kan være veldig negativt i også-

19. Hvor mange puter har du i sengen? 2-4 puter. Hater å ligge lavt med hodet.


Her hadde jeg bare 2 puter i senga da men..

20. Er det noen du savner? Ja jeg savner veldig mange mennesker som er en del av livet mitt, men den personen jeg savner mest akkurat nå må nok være min bestemor som forlot verden for 4år siden.

21. Kan du noen andre språk en norsk? Ja jeg kan litt engelsk og litt tysk fra ungdomsskolen.

22. Er du singel? Ja

23. Hvilken iskrem er din favoritt? Softis med enten tutti frutti, sjokolade eller mandelstrø.

24. Den største premien du har vunnet? Hunter sele til hunden min som kostet 1000kr. Vi var på åpen dag hos dyreklinikken, og alle som kom dit fikk et gratis lodd. Så når vi trakk loddene, skulle jeg trekke og trakk mitt eget lodd. Snakk om flaks a gitt!

25. Favorittfarge? Rosa og lilla.

26. Hva er ditt favorittprogram på tv? Hotel Cæsar og unge mødre

27. Hvordan imponerer man deg? Ved å være seg selv, ærlig, snill og imøtekommende.

28. Hvilken dessert er din favoritt? Gele med vaniljesaus, Oreokake eller verdens beste.

29. Hva drikker du helst til frokost? Et glass melk eller eplejuice.

30. Hvem er din favorittlærer på videregående? Jeg har kun gått litt over et halvt år på videregående, men overraskende nok så har jeg funnet mine favorittlærere allerede. Mattelæreren min og norsklæreren min+ noen assistenter vi har i klassen må nok være mine favoritter.

31. Hva har du spist i dag? Til middag spiste jeg kylling, ris og bearnessaus, og vafler etter det. Kom nettopp på at jeg glemte å spise frokost i dag, wops… 

32. Vil du ha barn? Ja jeg vil ha barn, men ikke enda.. Når jeg sier jeg er babysjuk så tror folk at jeg vil ha unge nå, men skal nok vente noen år med det.

33. Sover du på en spesiell side? Kommer an på hvem seng jeg sover i faktisk, haha!

34. Er du sosial? Ja jeg er faktisk veldig sosial, hater å være alene og elsker å ha folk rundt meg.

35. Er du mye på fest? Nei fester ikke så ofte. Ser ikke helt vitsen med å feste hver helg, men jeg må si at det hadde vært litt gøy å vært på fest igjen nå.

36. Hva er det siste du kjøpte? Mat på lørdag.

37. Når våknet du i dag? ALT for tidlig. Har ferie og våknet litt over halv åtte..

38. Hvilke land har du vært i? Norge, Sverige, thats all..

39. Hva er viktigst for deg? At familien min, hundene mine og vennene mine har det bra!

40. Hva er du flink til? Å ta vare på de rundt meg.

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg