Fifty Shades Of Grey!

Kom akkurat hjem fra kino nå, har sett FIfty Shades Of Grey med min kjære søster i kveld. Jeg har null plan om å røpe hva filmen handla om, men jeg må si jeg syns den var kjempebra bortsett fra noen få ting jeg ikke likte, som dere kommer til å finne ut selv om dere ser den. Ann Kristin hadde vunnet billetter så dem gjorde litt stas ut av det, dette var kun for dem som hadde gratisbilletter da. Det var blant annet Photoshoot med ROAF og de hadde tillegg en presentasjon for oss før filmen som også var ganske interessant. Til slutt delte mannfolka som jobber på kinoen ut roser til de single jentene/damene, som deriblant ble meg som også fikk rose.

Rakk ikke å blogge i går, fordi dagen var fullbooket med fullt av planer. Først var vi på Morenen kjøpesenter på Slitu. Jeg kjøpte litt skolesaker jeg trengte, en topp fra cubus og en ny veske på Shoeday, tillegg skulle Ann Kristin klippe seg. Så vi var vel på senteren et par timer, før vi dro på Havaristen en tur. Da vi kom hjem var det bare å stresse med å lage tacoen og få i seg den, for så og fikse oss klar for kino.

Håper alle hadde en fin valentinsdag i går. Jeg syns valentinsdagen bare er noe tull, for man kan like gjerne gjøre kjekke og koselige ting med sin kjæreste, samboer, forlovede eller gifte alle andre dager. For meg har denne dagen som oftest vært en dag jeg har tilbringt med venner, familien min eller hundene mine.

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg