LEVER LIVET PÅ LANDET I HELGEN

God kveld kjære lesere. I kveld befinner jeg meg i Trøgstad hos min kjære storesøster Ann Kristin og mine to *tantebarn* Alfa og Odin. Skal leve livet her på landet i helgen på det lille småbruket der Ann Kristin bor uten gårdsdyr. Er så koselig at jeg og hun kan tilbringe litt tid for oss selv og bare være sammen vi to og hundene.
Tror helgen kommer til å gå ganske fort, for nå skal jeg sette i gang å farge håret mitt, og etter det er det vel ikke lenge før vi tar kvelden. I morgen skal vi gjøre litt av hvert, blant annet å dra på kino sammen. Blir en kjempekoselig helg og jeg koser meg gløgg i hel her som vanlig.

Ønsker dere alle en kjempefin helg!

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg